مزایای استفاده از ردیاب موتور سیکلت

مزایای استفاده از ردیاب موتور سیکلت

همیشه می دانیم که سرقت ماشین و موتور و اموال دیگر در کل جهان صورت می گیرد اما شاید یکی از سریعترین چیزهایی که سرقت آن براحتی صورت می گیرد سرقت موتورسیکلت باشد زیرا در کمترین زمان ممکن می توان آن را دزدید. جالب است که بدانید پیگیری سرقت موتور کمتر توسط پلیس صورت می گیرد زیرا سارقان سریعا قطعات دوچرخه و موتور را جدا می کنند و آنها را می فروشند به همین دلیل پیدا کردن سارقان کار سختی است اما شما با نصب ردیاب جی پی اس روی موتورسیکلت خود می توانید آن را ردیابی کنید و از مزایای استفاده از ردیاب موتور سیکلت بهره مند شوید.

امروزه از موتورسیکلت تنها برای عبور و مرور خیابانی استفاده نمی شود بلکه از این وسیله برای کار در شرکت ها بخصوص پیک موتوری ها زیاد استفاده می شود و همچنین به عنوان وسیله ای ورزشی در پیست ها محسوب می شود و به مسابقه موتورسواری می پردازند بنابراین موتورسیکلت از ارزش بالایی برخوردار است به همین دلیل همه دنبال نصب دستگاهی هستند که بتواند موتور را ردیابی کنند و در صورت سرقت آن سریعا موتور سیکلت را پیدا کنند تا قبل از اوراق شدن آن را سالم بیابند.

در این مقاله قصد داریم مزایای استفاده از ردیاب موتور سیکلت را برای شما شرح کنیم و به شما بگوییم که چه نوع دستگاه ردیابی مناسب موتور سیکلت می باشد.

مزایای استفاده از ردیاب موتور سیکلت

استفاده از نقشه جی پی اس:

اگر شما دارای رستوران یا اداره ای هستید که چندین موتور دارید و از آن بعنوان پیک موتوری برای پیشرفت کاری خود استفاده می کنید مسلما می دانید که سریع رسیدن کالاها و غذاها به دست مردم چقدر در کسب مشتری بیشتر مهم است بنابراین در شهرهای شلوغ که حتی ساکنین آنجا خودشان نمی دانند از کدام مسیر بروند تا سریعا به مقصد برسند این امکان را به شما می دهد که با نصب ردیاب موتورسیکلت و استفاده از نقشه جی پی اس سریعترین مسیر را پیدا کنید و به پیک موتوری اطلاع دهید که از آن مسیر راحتر به مقصد می رسد.

جلوگیری از سرقت:

شما با نصب دستگاه ردیاب موتور سیکلت ts 600 شرکت پیام جی پی اس می توانید دستگاه را به صورت داخل موتور قرار دهید تا بتوانید از مزایای این دستگاه استفاده کنید. این دستگاه دارای سنسور تکان دهنده می باشد و به شما امکان ردیابی آنلاین را می دهد و حتی جالب است بدانید که اگر نمی توانید به صورت آنلاین موتور را ردیابی کنید کافیست با فرستادن پیامک از موقعیت جغرافیایی موتور سیکلت مطلع شوید و در صورت سرقت موتور سریعا یک پیامک بفرستید تا موتور خاموش شود.

گزارش کامل از ریز حرکات:

از دیگر مزایای استفاده از ردیاب موتور سیکلت می توان به نمایش ریزحرکات و توقف ها به صورت گزارش کاملی در قالب pdf و یا اکسل اشاره کرد

داشتن مدرک:

مسلما زمانی که موتور سیکلت شما را بدزدند نمی توانید بدون مدرک به کسی مضمون شوید اما وقتی که شما ریز حرکات و توقفات موتورسیکلت را از سایت پیام جی پی اس می گیرید و بعنوان مدرکی به پلیس نشان می دهید می توانند سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

نمایش میزان سرعت:

دستگاه ردیاب موتورسیکلت برای موتورسوارن بعنوان یک وسیله عالی برای موفقیت در مسابقات می باشد زیرا با نصب این دستگاه می توانند همیشه میزان سرعت خود را بسنجند و از میزان سرعت خود در کورس تعیین شده مطلع شوند و خود را برای مسابقات موتور سواری آماده کنند.

به شما پیشنهاد می کنم که با نصب ردیاب موتورسیکلت مدل ts 600 که هم برای ردیابی موتورسیکلت استفاده می شود و هم بعنوان دستگاهی برای ردیابی ماشین  های سبک استفاده می شود و در عین حال یک ردیاب مخفی محسوب می شود.

 

دیدگاهی بنویسید

کمک نیاز دارید چت واتساپ 98 اسپای